zondag 25 januari 2015

Wat te doen met je granny squares?



Toen ik net begon met haken was ik helemaal in de ban van de granny square en dan met name de mogelijkheden ervan. Tijdens het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik een grote stapel gekleurde granny's tegen. Ooit wilde ik daar een col van maken maar deze is nooit afgekomen. Toch vind ik het altijd weer lastig te bepalen wat te maken, vandaar dat ik wat opties onder elkaar heb gezet voor de inspiratie.
Succes met het verwerken van jouw granny squares!





Le casa de coto Etsy (ik vind dit merk echt geweldig, inmiddels ben ik meer fan van de zwart/witte lijn)


Sandra-cherryheart.blogspot.nl (Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan om zo een tas te maken maar het is er nog nooit van gekomen, toch vind ik de tas nog steeds super leuk voor de zomer)


dada4you.blogspot.com (Deze kussen zijn te schattig, ze passen niet echt in mijn interieur maar toch....)

 

Woodwoolstool.nl (I Love Woodwoolstool, vooral omdat ik net als Ingrid een voorliefde heb voor Marokkaanse spulletjes en natuurlijk haken)



mountaingirlclothing Etsy (Dit was de bestemming van mijn granny's)





monpetitviolon.com (Ooit ga ik deze maken)



Emma Lamb


dendennis.nl ( Te schattig en heb ik ook al eens gemaakt)

2 opmerkingen: