zaterdag 11 oktober 2014

Phildar shop in Gent


Voor mijn verjaardag (25 okt) heb ik alvast een weekendje naar Gent gekregen. Gent is een super mooie stad, zeker een bezoekje waard! 



Tijdens het rondwandelen in de stad liep ik zo tegen een Phildar winkel aan :), daar kon ik natuurlijk niet zomaar aan voorbij lopen. 
Phildar is mijn favoriete wolmerk, helaas amper in mijn omgeving te koop. Ik speur regelmatig online verkooppunten af en dit was dus mijn kans om eens even alle verschillende soorten bolletjes in het echt te bekijken. 





Uiteindelijk ben ik niet met bolletjes wol naar buiten gekomen maar wel met een heel leuk tijdschrift over het haken en breien van accessoires en een super leuk haakboek. In het haakboek staan heel veel verschillende haaksteken, randjes, vierkantjes, bloemetjes en achteraan ook nog leuke projecten, echt een aanrader! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten