woensdag 15 oktober 2014

Inspiratie bij het Wolhuis




Gister ben ik naar Rijssen afgereisd voor een meeting met Simone (je kunt haar kennen van Onderbouwd, maar ze houdt ook erg van haken) en Ria van Het Wolhuis. Het Wolhuis is een ruim opgezette winkel met een heel breed assortiment. Naast allerlei verschillende merken waren ook mijn geliefde Phildar bolletjes er in overvloed :). Je kunt echt uren in de winkel rondstruinen en op elk hoekje weer iets nieuws ontdekken. In de winkel hangen ook een boel gemaakte werkstukken om je te inspireren. Ria gaf mij meteen een heel welkom gevoel en samen hebben wij wat plannen besproken, hierover volgen later meer details.
Uiteindelijk ben ik natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan...

Ik kan haast niets wachten om te beginnen aan deze 2 herfst projecten.




           


Geen opmerkingen:

Een reactie posten