maandag 9 oktober 2017

Kingfisher in colored pencil

Vorige week ben ik gestart met een nieuwe tekening. Ik ben bezig met een vogel-serie. Op deze manier kan ik opgedane ervaringen meteen toepassen in de volgende tekening. Momenteel werk ik aan een blauwe Ijsvogel. Ik teken wederom met Faber-Castell Polychromos op Bristol smooth paper. Ook ben ik afgelopen week druk bezig geweest met het opruimen van de zolder. Ik tekende vaak beneden aan de keukentafel maar wil meer op zolder gaan tekenen zodat ik mijn werk kan laten liggen. Ik heb een groot bureau die gedeeltelijk voor het raam staat en een nieuwe hobbylamp. Voor het tekenen van al die kleine details heb ik goed licht nodig. Op de eerste en derde foto zie je de vorderingen van mijn werk en op de tweede foto zie je mijn werkplaats.






2 opmerkingen:

  1. Wow, prachtige vogel. Net echt.
    Goed idee om een echte tekenplek in te richten waar je alles bij elkaar legt en ook kunt laten liggen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen