donderdag 28 januari 2016

Babyvestje haken

Ik had natuurlijk al enige ervaring met het haken van vestjes voor baby meisjes maar voor een jongen leek het mij wat ingewikkelder, het moet natuurlijk niet te tuttig worden ;). Ik ging aan de slag met het patroon van wolplein. Ik heb een wintervestje gemaakt voor mijn collega die net bevallen is en een zomerse variant voor onze eigen baby, beide in maat 62. Ik wil ook nog graag een winters vestje voor onze kleine maken maar dan natuurlijk in een grotere maat, die zal vast snel volgen. Een vestje is in 2 avonden klaar, het haakt super snel en is leuk om te doen.



Wintervestjes gehaakt met Phildar Partner 6, de mooie houten knopen heb ik gekocht bij de stoffenwinkel.


Zomervestjes gehaakt met Drops Paris, de knoopjes komen van de Hema.

1 opmerking: