zaterdag 21 maart 2015

Tunisch haken of toch tapestry haken?

Vorig weekend heb ik zo genoten van het mooie weer, lekker wandelen, in de tuin zitten en natuurlijk haken.
Ik had een idee in mijn hoofd voor een mooi motief, het motief heb ik uitgetekend en nu ben ik bezig met de uitwerking van het motief op twee verschillende manieren.
De eerste is via tapestry haken waar ik nog niet zo tevreden over was, ik wilde namelijk 5 kleuren gebruiken maar de steken werden daardoor te hoog waardoor het motief te veel uit z'n verband gehaald werd. Hier moet ik dus nog even wat op gaan verzinnen.
Toen heb ik met haakkatoen een lapje tunisch gehaakt en vervolgens heb ik het motief erop geborduurd. Het resultaat vind ik echt heel mooi. 
Ik krijg al allemaal beelden in mijn hoofd van een hele mooie tas :)



1 opmerking: