donderdag 12 februari 2015

Bezoekje aan Caro's Atelier

Vandaag heb ik een succesvol bezoekje gebracht aan de showroom van Caro's Atelier in Almere. Ik zal jullie later meer vertellen over wat ik daar precies ging doen. Natuurlijk ben ik met een grote tas vol moois naar huis gegaan. 


Met deze tunische haaknaald van KnitPro en deze mooie bolletjes Scheepjes Stone Washed XL ben ik van plan een tunisch gehaakt kussen te maken. Ik ben heel benieuwd hoe deze haaknaald mij gaat bevallen.


Ik had nog meer Drops Andes grijs nodig om mijn kussen bij de gehaakte poef af te kunnen maken, Drops Andes haakt lekker weg en je project is lekker snel klaar, misschien dat ik er ooit nog eens een deken van ga maken voor op de bank.


Scheepjes Softfun wilde ik altijd al eens proberen, ik heb wel al een idee in mijn hoofd maar weet nog niet helemaal zeker wat ik ermee wil gaan maken.

Ik ga gauw aan de slag!

Liefs, 
Norah

1 opmerking: