zaterdag 8 november 2014

Kreadoe


Gisteren ben ik naar Kreadoe in de Jaarbeurs Utrecht geweest. In de trein waren er al een boel dames gezellig aan het kletsen waarbij meerdere malen de woorden, haken, breien en knutselen vielen. Het kon dus niet missen of deze dames gingen ook naar de Kreadoe. Eenmaal aangekomen was het een behoorlijke drukte van trollys en big shoppers. Er waren veel bolletjes te koop maar helaas net niet de kleuren waar ik naar op zoek was. De boekenstands vond ik zeer aantrekkelijk. Uiteindelijk heb ik een tijdschrift gekocht. Ja, je raadt het vast wel.... van Phildar en een beginners breiboek, daarin wordt vooral de techniek uitgelegd. Als afsluiting hebben we nog een miniworkshop breien gevolgd. Van haken weet ik alles af maar breien heb ik nog niet echt onder de knie... Gelukkig mag ik mezelf nu 'certified knitter' noemen. :)

De volgende twee boeken heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Puur haken vind ik leuk om lekker in te neuzen en vooral de kabelsjaal vind ik heel mooi. Amigurumi winter wonderland kan ik goed gebruiken om mijn klas mee aan te kleden tijdens het thema Kerst.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten